Muistinpa luokassa kuvata sen farkkulokerikon, joka on ollu siellä jo jonkun aikaa. Se on ollu kovassa käytössä, oppilaat osaa siitä ottaa pelit paremmin kuin hyllystä. Ja kun siihen voi itse valita ne, joita tällä hetkellä on lupa tehdä.

1269079006_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Farkkutaskut on omista ja pikkusisko P:n vanhoista farkuista. Taustakangas joku Sutisesta haalittu, sopi mun mielestä tosi kivasta tähän. Oli tässä kova homma, ku purkas nuo taskut irti housuista ja liitti tuohon, mutta eiköhän tämä mee sitte käytössä pitkään. Nuo laput, jotka kertoo mitä missäkin taskussa on, on kiinnitetty ihan vaan klemmareilla. Lokerikko sijaitsee nyt luokassa sellaisessa "kopissa", jonne voi laittaa oppilaita tekemään ryhmätyötä ja jos ei osaa omalla paikalla keskittyä, niin yksinään. "Koppi" on tehty rajaamalla kahdella hyllyllä tila ja sinne on laitetty pöytä ja pari tuolia. Lisäksi tyynyt on kopin nurkassa pinossa. Mutta tuossa on jo ollut ongelmia, eli pojat meni sinne piiloon, ku piti mennä ulos :( Mutta ehkä enemmän hyvää ku huonoa. Ja ainakin on jotain vaihtelua.

1269079194_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Oon kyllä viime aikoina tuumannu, että ennen kesäloman alkua kannan ainakin kaks viikkoa luokasta kotiin kaikkea, mikä on mun omaa. Mulla on nuo tyynyt ja tuo lokerikko, kirjoja, pelejä, laatikoita, opetusmateriaalia seinällä, jne. Huhhuh, saas nähdä mihin mä ne kaikki täällä kotona laitan. Pitänee kevään aikana karsia ja tehdä tilaa. Kirpputorihommat on haaveissa heti kesäloman alettua.