On ollu ny vähä pitkis kantimis nua käsityät. Oon teheny täs kolome viikkoa jo töitä ja olis viälä muutama eres. Töis menöö välitunnit yleensä juastes kaiken maailman asioota, kopioores tai sitte muuten heilues. Välillä sitä onneksi ehtii vähä istua ja ottaa kutimet kätehen. Lisäksi pirän tiistaasin tytöölle neulekerhoa, johona ehtii ittekki aina vähä neuloa omaa tyätään.

Töis on kyllä ihan hyvin menny, vaikka nua oppilaat meinaaki välillä vähä pulista liikaa tunnilla, ku olis mun vuaro puhua. Otettihin ny uus käytäntö, johona saa aina minuutin ku häirittöö tai teköö muuta ku pitääs. Maanantai-iltapäivisin sitte istuthan hiliaa ne minuutit mikkä on viikon aikana kertyny. Kattothan miten alakaa toimia.

Kuvakin mulla tähän postaukseen olis. Täs on mun hoitolaanen. Belgianpaimenkoira Doris, joka on täälä mun tyänä viihtyny jo kolomisen viikkoa. Oikeen kiva ja kiltti koira, mitä ny puri hihinansa poikki tuas lenkillä. Olis vissihin halunnu luistinkentälle pelaajien joukkohon :)