Löysin ihan sattumalta tällaisen meemin ja vaikka oon tällasen täyttäny sähköpostilla monta kertaa, niin nyt tuli sellanen fiilis, että voisin täyttää.

Kymmenen vuotta sitten, eli vuonna 1998...
1. kävin rippikoulun.
2. hengailin paljon ystävien ja kaverien kanssa.
3. luulin, että isona musta tulee nuoriso-ohjaaja

Viisi vuotta sitten, eli vuonna 2003...
1. aloitin luokanopettajaopinnot yliopistossa.
2. muutin pois kotoa ja itsenäistyin.
3. seurustelin armeijassa olevan poikaystävän kanssa.

Kolme vuotta sitten, eli vuonna 2005...
1. muutin yhteen poikakaverin kanssa.
2. toimin aktiivisesti partiossa.
3. aloitin opinnoissa tekstiilityön sivuaineen.

2102394.jpg

Vuosi sitten, eli vuonna 2007...
1. olin mahtavassa päättöharjoittelussa.
2. olin aktiivisesti osakunnan toiminnassa mukana.
3. sain kummipojan.

Tänä vuonna tähän mennessä...
1. olen eronnut, selvinnyt siitä ja jatkanut elämääni.
2. olen valmistunut ammattiini.
3. aloitin osakunnan hallituksessa.

2102398.jpg

Eilen...
1. podin kovaa kurkkukipua.
2. kävin hierojalla.
3. vein kengän korjaukseen.

Tänään...
1. nukuin pitkään.
2. kävin luennolla ja sain takaisin välikokeen, jonka pistemäärä oli iloinen yllätys: 18/24!
3. siivoilin kotia.

Huomenna...
1. aion myös nukkua pitkään.
2. aion pestä lattiat.
3. juhlin osakunnan pikkujouluja!

Ensi vuonna...
1. aloitan osakunnan puheenjohtajana.
2. haen töitä.
3. aion olla kesän työttämänä :)

En haasta ketään, mutta ota mukaasi, jos tekee mieli muistella vanhoja ja suunnitella tulevia :) Ja kuvathan ei oikeastaan liittyneet tähän mitenkään, en vaan halunnu postata kuvatonta.