Suvi laittoi mulle tämmösen:

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of you post and link to them.
5. Let each person know they´ve been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

En viitsi alkaa kääntämään suomeksi, vaan vastaan vain haasteeseen.

1. Mä oon Kummeli-fani. Tämä asia tuli mieleen tuosta dvd:stä, joka pöydänkulmalla on; Kummelin Lihaksia ja luoteja. Sain sen joululahjaksi ja en ollut jaksoja koskaan ennen nähnyt ja ne on nyt sitte naurattaneet vielä enemmän. Parhaita Kummeleita on vanhat! Onneksi nekin nyt on hyllyssä neljän dvd:n voimin (ei tosin omassa). Paras Kummeli-elokuva on Kummelistories, sen osaan lähes ulkoa. Jackpot ei sytyttänyt ja Alivuokralainen on vielä näkemättä (ei kovia odotuksia).

2. Oon tehokas kiireessä. Kun mulla on paljon hommaa, teen asiat tehokkaasti. Toisaalta taas väsyn, jos en välillä saa olla ilman kellon vahtimista.

3. Tykkään työstäni tosi paljon. On kiva suunnitella tunteja ja miettiä, että mitäs kivaa oppilaiden kanssa tehtäis. Tänään suunnittelin loppuviikon tunnit. Niin joo, sain kuukaudeksi töitä :)

4. Tykkään viilistä. Tavallisesta viilistä sokerin kanssa tai maustetuista viileistä tai niistä missä on hilloa.

5. Inhoan imurointia. Vaikka sain uuden imurin, joka toimii huomattavasti paremmin kuin edellinen, niin inhoan edelleen imurointia.

6. En käytä naamakirjaa, vaikka mua on sinne yritetty houkutella. Meseä käytän enemmänkin, päivittäin.

Haastan: Piia, Kaisa, Kaarina, Marika, Sanna ja sinä, joka luit tämän ja mielessäs jo keksit, mitä omaas laittaisit. Jos te haastetut ette jaksa tätä tehdä, niin en loukkaannu pätkääkään.