Kävin aamulla graduohjaajan luona. Laittoi osan mun alku- ja lopputestien pisteytyksistä uusiksi. Että nyt sitten tarkastetaan 120 koepaperia kahden tehtävän osalta kokonaan uudestaan. Kivakiva.

Arvonnan yhteydessä reilu kuukausi sitten kyselin teiltä, arvoisat lukijani, kysymyksiä aiheita, joista haluaisitte mun kirjoittavan. Ainakin Heini ja Virve kyselivät, miten Miehelle neulominen onnistuu / tapahtuu. Eli nyt juttua siitä.

Mulla on käyny hyvä tuuri, koska Mies on tosi kiitollinen kaikista tekeleistä ja arvostaa niitä kovasti. Koska sen lempiväri on musta, on melkein kaikki neuleet tähän asti olleet mustia. Poikkeuksena Jussi-kuosiset. Osa vaatteista ja asusteista on tehty toiveen perusteella, eli Mies on sanonut, että tarvisi esimerkiksi kynsikkäät ja minä olen ne sitten tehnyt. Lahjaksi tehdyt on yleensä olleet sellaisia, että olen kuunnellut korvat höröllään sellaisia mainintoja, kuin "tarvisin...", "voisitko joskus tehdä..." tai "mistähän sais...". Aika hyvin oon osannut arvata, mitä Mies haluaa tai mitä sillä ei vielä ole. Joitakin neuleita on yhdessä vähän suunniteltukin, mutta kun ovat olleet (varsinkin väritykseltään) aika yksinkertaisia, niin ei ole tarvinnut kamalaa kovaa pohdintaa harrastaa.

Tässäpä näitä, esittäkää jatkokysymyksiä, jos niitä heräsi.